Tuesday, June 10, 2014

Jang Geun Suk : Hello perempuan hantu

Perempuan hantu tu pandang ke arah Jang Geun Suk dengan pandangan yang sangat terkejut

Jang Geun Suk : Aku tahu kau yang tutup suis utama university ni dan kau juga lah menhacked sistem university untuk mendapatkan jawaban. Kau nak sangat dapatkan jawaban tu mungkin sebab kau kena ugut atau kalau kau tak lulus exam ni kau akan mati. Betul tak apa yang aku cakapkan ni wahai perempuan hantu atau patutkah aku panggil mahasiswi kelas KVU yang bernama Yoo Ara?

Perempuan hantu : sa..... sa..... saya memang Yoo Ara

Jang Geun Suk : Perlukah awak lakukan semua ini?

Yoo Ara : Saya terpaksa.

Jang Geun Suk : Awak tahu tak, disebabkan awak habis satu universiti ini tersebar dengan cerita yang bukan2 dan malah nama universiti ini juga jatuh.


[ 0 comments ]